Les “Audicions per a escolars” enguany al Parc La Linera

Donades les restriccions i mesures en matèria sanitària per combatre la pandèmia causada per la Covid19, enguany les “Audicions per a escolars” que organitza cada curs l’Escola Municipal de Música pels alumnes de P5, 2n, 4t i 6è dels col·legis de Parets, s’han hagut de reorganitzar a causa de les dimensions de l’auditori. Mentre que els col·legis amb grups bombolles més petits han pogut participar d’aquestes audicions a l’auditori de l’escola, els centres amb un nombre d’alumnes més gran ho faran al parc la Linera, durant el mes de maig i aprofitant el bon temps. Durant el curs, hauran pogut gaudir d’aquesta activitat prop de 600 alumnes dels diferents centres.