La coral junior als “Premis Vallès Visió”, 8a edició

El Teatre Can Rajoler de Parets es va omplir divendres passat per celebrar el 8è aniversari dels Premis Vallès Visió. La festa, conduïda pel responsable d’informatius de la televisió Albert Maspons, es va poder veure en directe per Vallès Visió. A banda del lliurament de premis, a la festa també hi va haver lloc per les actuacions musicals, la dansa així com imatges de la cara més ‘desconeguda’ del canal.

La part artística de la gala va anar de la mà d’actuacions d’Elite Dance, de la banda Friday Mood del CEM Maria Grever, de Patrick Ressende, guanyador en la categoria senior del Talent Parets 2017 i del grup Background Noise, de l’Escola Municipal de Música de Parets, també guanyadors del Talent Parets 2017 en la categoria teens.

Us deixem amb la interpretació del tema “Boy” a càrrec de la coral junior de l’escola, també coneguts com a Background Noise