Èxit de participació a la 17a Setmana Cultural

Un any més alumnes, famílies i professors/es han estat claus a la Setmana Cultural que organitza l’Escola Municipal de Música. Al llarg de quatre dies s’han pogut veure com petits i grans participaven a tallers, concerts, activitats variades i la tradicional botifarrada a mode de sopar de germanor que, enguany, ha comptat amb la sorpresa de poder bufar tots plegats les espelmes del pastís que commemorava el 25è aniversari del centre. La 17a edició de la Setmana Cultural tanca amb un balanç molt positiu.