Èxit al Concert de Nadal 2017

El passat dimarts 12 de desembre va tenir lloc al teatre Can Rajoler de Parets del Vallès el tradicional Concert de Nadal a càrrec d’alumnes i professors/es de l’escola municipal de música. El concert va estar dividit en dues parts. A la primera van actuar diferents agrupacions instrumentals com l’orquestra de guitarres o la de cambra, així com el combo modern o el quartet de saxos i també les tres formacions corals del centre: la coral infantil, la junior i la d’adults. A la segona part es va representar la cantata “Mr. Scrooge”, basada en el conte de Nadal de Charles Dickens. En aquesta ocasió, una gran massa coral formada per un gruix important d’alumnes de llenguatge musical i reforçats per les corals i acompanyats per un conjunt instrumental format per professors, van interpretar aquesta peça que va ser premiada amb una forta ovació per part del públic.

Podeu veure la notícia emesa per Vallès Visió clicant aquí