Curs 2013-14

L’escola municipal de música obrirà de nou les seves portes el dilluns 2 de setembre.

El curs escolar començarà el dijous 12 de setembre.

Durant la setmana anterior a l’inici del curs, s’establiran els horaris de les classes d’instrument. Els professors/es convocaran a les famílies dels seus alumnes a una reunió en la que es repartiran el horaris per rigorós ordre d’edat (de petits a grans). Es aconsellable assistir a aquesta reunió per tal de poder triar l’horari més adient per a cada alumne. En cas de no poder assistir es recomana que delegeu les vostres preferències en una altra família. En cap cas es donaran horaris abans d’aquestes reunions.