Concert “Petits Grans Músics”

Dijous 27 de febrer va tenir lloc a l’auditori de l’escola municipal de música el concert “Petits Grans Músics” a càrrec de Júlia Cagigós al piano i Laura Torrecillas al violoncel. Aquestes són dues alumnes que, en els tres anys que fa que van començar l’estudi dels seus instruments, han demostrat unes molt bones aptituds que, fins i tot, els ha permès introduir-se en el món de la música de cambra a través del duet que han format orientades pels seus professors d’instrument. El concert va estar dividit en dues parts: la primera amb intervencions solistes de cadascuna d’elles i una segona en la qual van tocar dues peces de cambra per a violoncel i piano. Properament, la Júlia i la Laura participaran al Xè concurs de cambra “Higini Anglès” de Reus en la categoria infantil de fins a 11 anys. Els hi desitgem molta sort, tant en el concurs com en el seu futur musical.