Concert multitudinari al CANTA Parets! 2017

170120-cantaparets-web38b

Un any més i arribant a la seva tercera edició, el passat 20 de gener i amb motiu de la Festa Major d’Hivern de Parets, va tenir lloc el CANTA Parets! 2017, un projecte organitzat i coordinat per l’Escola Municipal de Música que engloba tots els col·legis de primària del municipi en la seva etapa d’infantil. Més de 200 nens i nenes de P-5, acompanyats pels seus mestres de música, van cantar acompanyats en directe per professors i alumnes de l’Escola Municipal de Música, la cantata “El nen enamorat de la lluna” text de Manel Justicia i música de Xevi Matamala, amb arranjaments musicals de Jordi Azagra.

Un any més, la participació del públic va ser excepcional reunint prop de 800 persones al pavelló d’esports de Parets. Es tracta d’una experiència inoblidable que celebrem poder compartir amb tots aquests nens i les seves famílies.

Podeu veure més fotografies d’aquest esdeveniment en aquest enllaç

1. admin Autor de l'article

Hola. Totes les escoles participants van rebre una còpia del vídeo del concert. Posa’t en contacte amb el centre del teu fill/a i demana’ls una còpia.
      Salutacions