Concert de primavera 2021

Malgrat enguany no s’ha pogut celebrar la Setmana Cultural a causa de les restriccions per la pandèmia, els alumnes d’Iniciació Musical van poder interpretar el tradicional “Concert de Primavera” que es fa cada any en aquestes dates dins de la programació d’aquest esdeveniment.

El concert, celebrat al parc, a l’aire lliure per seguir les indicacions sanitàries, va estar format per un seguit d’actuacions en funció dels diferents grups de 5, 6 i 7 anys, conformant tot plegat una petita cantata que portà per títol “Un dia a la nostra vida”, a través de la qual relataven el dia a dia dels nostres petits infants. Cantant i tocant instruments de percussió com carillons, campanes o triangles, el alumnes d’Iniciació Musical van fer una meravellosa interpretació que va captivar al públic assistent. Bravo futurs músics!!!