Concert de Nadal al teatre Can Rajoler

Dijous 13 de desembre a les 19h, va tenir lloc el tradicional CONCERT DE NADAL al teatre Can Rajoler a càrrec d’alumnes i professors de l’escola.

El concert va comptar, com en altres ocasions, amb les formacions instrumentals i vocals del centre. Així doncs van actuar l’orquestra de guitarres, el conjunt de cambra, el combo modern i les tres corals: infantil, junior i adults. Enguany vam comptar amb la participació dels alumnes de llenguatge musical Bàsic 1 i Bàsic 2 donada l’excel·lent feina que estan fent a conjunt instrumental, i van ser acompanyats per professors i professores a mode conjunt de cambra.

Com a cloenda del concert es va fer la presentació del nou projecte de curs, el MACRO-COR. Després de cinc anys d’èxits amb la MACRO-ORQUESTRA, aquest curs s’ha posat en marxa una nova experiència creant un cor mixt, amb veus blanques i adultes, donant cabuda a una gran representació de l’alumnat de llenguatge musical i instrument del centre. Per aquesta ocasió i, en forma de presentació, el MACRO-COR va interpretar tres temes gospel molt canyeros i coneguts. De la mateixa manera que la Macro-Orquestra volia ser un punt de trobada de tots els alumnes d’instrument amb la finalitat d’assolir un objectiu comú, la interpretació de una peça musical, el Macro-Cor vol aconseguir el mateix objectiu però a través de la veu. El resultat va ser tot un èxit i la resposta per part del públic assistent va ser sensacional.

Us deixem unes fotografies, però podeu veure el recull que es va fer del concert al següent enllaç.

Com es diu que val més una imatge que mil paraules, també us deixem un petit vídeo resum de l’actuació del Macro-Cor.