Concert de Nadal a la residència d’avis Pedra Serrada

Aquest dimarts 28 de novembre, diferents agrupacions de l’Escola Municipal de Música han actuat davant dels avis i àvies de la residència Pedra Serrada de la nostra població. Un quartet de saxos, l’Orquestra de cambra i la de guitarres, així com la coral infantil i un grup d’iniciació musical juntament amb un equip de professors i professores, han estat els encarregat d’oferir aquest concert de Nadal a tot un públic meravellós que els ha escoltat amb molta atenció i, sobre tot, amb molta estima. Al acabar el concert, els alumnes de l’escola de música han repartit entre els avis i àvies unes postals de Nadal fetes per ells mateixos i pels més petits del centre que també han volgut col·laborar. Per la seva banda, els avis i àvies de la residència ens han obsequiat amb una manualitat múltiple en forma de mòbil ple d’arbres de Nadal cosits, així com unes postals nadalenques fetes a mà. Com sempre, aquest concert ha tingut un component entranyable i emotiu que fa que sigui una fantàstica experiència.