CONCERT DE NADAL A CAN RAJOLER

El passat dijous 15 de desembre de 2022, va tenir lloc al teatre Can Rajoler el tradicional Concert de Nadal a càrrec de les agrupacions instrumentals i vocals de l’escola. Des de sempre, la prioritat pel conjunt de professors i professores de l’escola ha estat motivar i potenciar la música en conjunt ja que, la participació en una agrupació musical, ja sigui tocant o cantant, significa una vivència musical molt engrescadora, i veritable essència del gaudi per la música.

El quartet de saxos, l’Orquestra de guitarres, dos Combos Moderns o les corals Infantil, Junior i Adults, van ser les agrupacions encarregades de transmetre aquestes sensacions. Com sempre, les actuacions van estar a un alt nivell i la resposta del públic va ser extraordinària. Enhorabona a tots i totes els /les participants!!!

Podeu veure les fotos del concert clicant AQUI