Concert de fi de curs

Ahir, dijous 15 de juny de 2023, va tenir lloc el CONCERT DE FI DE CURS al teatre Can Rajoler. Com ja va sent habitual, es van poder veure i sentir les formacions instrumentals i vocals de l’escola.

Participar en una formació, de l’estil que sigui, clàssica o moderna, instrumental o vocal, dona als alumnes una visió diferent i alhora molt engrescadora, del que significa “fer música”. L’aportació que fa cadascun dels membres del conjunt amb el seu instrument o la seva veu, com un granet de sorra sobre un tot conjunt, crea unes sinergies que difícilment es poden donar en la interpretació individual. Per aquest motiu, des de la nostra escola potenciem al màxim la participació en formacions grupals.

Per cloure el concert hi ha haver una nova intervenció de la Macro-Orquestra, aquest projecte que es va iniciar l’any 2015 i que pretén elevar un esglaó més l’experiència de la música en conjunt, arreplegant un gran nombre d’instrumentistes de totes les especialitats i experimentant a un nivell més l’alt el gaudi de tocar en conjunt.

Podeu veure el reportatge fotogràfic clicant AQUÍ