Concert de fi de curs 2018-19

El dijous 6 de juny de 2019 a les 19h, va tenir lloc al teatre Can Rajoler el CONCERT DE FI DE CURS de la nostra escola. Com sempre per aquestes dates, l’escola celebra al teatre local un esdeveniment amb l’actuació de les formacions instrumentals com l’orquestra de cambra, l’orquestra de guitarres o el combo modern, així com de les tres corals: la infantil, la junior i la d’adults, mostrant la feina duta a terme durant el darrer quadrimestre. En aquesta ocasió també es van afegir dos duets de bateria que toquen de manera sincronitzada i tots els grups de llenguatge musical que, amb carillons i acompanyats en directe pels professors/es del centre, van interpretar “Carros de foc” de Vangelis i “Black or White”de Michael Jackson. La cloenda del concert va anar a càrrec del MACRO-COR, un projecte iniciat durant aquest curs escolar i que ja es va presentar al concert de Nadal. Aquest projecte vol significar la participació multitudinària de l’alumnat del centre, en aquesta ocasió cantant, com a vivència musical col·lectiva que aporti als participants una experiència única. Els temes escollits per aquest concert van ser “Sir Duke” d’Stevie Wonder i “Heal the World” de Michael Jackson. El MACRO-COR va estar acompanyat en directe per una banda creada per a l’ocasió a càrrec dels professors/es del centre.