CONCERT CONFINAT DE FI DE CURS

Davant la situació actual, no podem fer el concert de fi de curs que teníem previst i que havíem començat a preparar ja fa uns mesos. Enguany, aquest concert a través de totes les seves formacions instrumentals i vocals, volia retre homenatge als temes de la mítica banda britànica QUEEN.

Ja que aquest concert no serà possible, els professors i professores de l’Escola Municipal de Música hem fet un “concert de confinament” per a tots vosaltres amb un dels temes triats per ser interpretat amb la MACRO-ORQUESTRA, i d’aquesta manera mantenir l’esperit de compartir plegats un moment musical amb tots els alumnes i famílies a qui tant trobem a faltar.

Esperem que, en un futur no gaire llunyà, aquest concert sigui una realitat i ens aplegui a tots junts de nou.