Comencen les “Audicions per a escolars” 2022-23

Un any més, al mes de gener s’inicia el cicle d'”Audicions per a escolars”, adreçat als alumnes de tots els col·legis de primària de Parets del Vallès. Al llarg de 4 mesos, passaran per l’auditori de l’Escola Municipal de Música prop de 1.000 nenes i nenes dels cursos 6è, 4t, 2n i Infantil 5. Les audicions que podran escoltar aquest curs són “Euro-Tradicional”, un recorregut per les músiques populars de diferents indrets del món, i “La fada dels somnis”, un conte amb cançons per a la mainada.

Com sempre, aquestes audicions estan interpretades per professores i professors de l’Escola Municipal de Música i es fan en horari lectiu dels alumnes assistents.