El curs 2014-15 començarà el proper 15 de setembre

Tal i com està previst en el calendari del Departament d’Ensenyament, enguany el curs escolar començarà el dilluns 15 de setembre, tot i que l’escola obrirà les seves portes el dilluns dia 1. Com ja és habitual al nostre centre, els horaris de les classes col·lectives els trobareu penjats al suro d’informació que hi ha al vestíbul de l’escola i pels horaris d’instruments sereu convocats a una reunió amb el professor/a del vostre fill/a. Recordeu que és molt important la vostra presència aquest dia per tal de que podeu triar l’hora que millor us vagi (d’acord amb les pautes establertes per l’assignació horària), ja que un cop assignades serà difícil fer modificacions. Tal i com està previst en el calendari del Departament d’Ensenyament, enguany el curs escolar començarà el dilluns 15 de setembre, tot i que l’escola obrirà les seves portes el dilluns dia 1. Com ja és habitual al nostre centre, els horaris de les classes col·lectives els trobareu penjats al suro d’informació que hi ha al vestíbul de l’escola i pels horaris d’instruments sereu convocats a una reunió amb el professor/a del vostre fill/a. Recordeu que és molt important la vostra presència aquest dia per tal de que podeu triar l’hora que millor us vagi (d’acord amb les pautes establertes per l’assignació horària), ja que un cop assignades serà difícil fer modificacions.