Classes telemàtiques durant el confinament per la COVID-19

Des de la suspensió de les classes a causa de la COVID-19, l’Escola Municipal de Música ha estat oferint als seus alumnes classes telemàtiques per tal de no perdre el ritme d’aprenentatge. En aquest sentit, els diferents professors i professores del centre han ofert als seus alumnes suport en forma telemàtica, ja sigui a través de vídeos i diferent material el·laborat per ells i elles mateixos en suport al més menuts, fins a classes a temps real a través d’Skype o Zoom. També whatsapp ha estat una eina important a l’hora de poder intercanviar vídeos per poder avaluar l’evolució dels alumnes d’instrument. En alguns casos, quan la realitat del grup ho ha permés, s’han fet classes col·lectives i fins i tot algun que altre concert, compartint experiències amb altres alumnes i els seus familiars. En espera de que aviat podem restablir el funcionament del centre en ple rendiment, cuideu-vos molt!!!