CANTA Parets! arriba a la seva cinquena edició

El passat divendres 25 de gener, i coincidint amb l’inici de la Festa Major d’Hivern, va tenir lloc una nova edició de CANTA Parets!, arribant al seu cinquè any consecutiu. Més de 200 infants de P5 van ser  els autèntics protagonistes d’aquesta cantata. CANTA Parets! és un projecte de poble organitzat i coordinat per l’Escola Municipal de Música de Parets, i que engloba tots els col·legis de primària de la població. Enguany, que ha estat la seva cinquena edició, ho ha fet amb l’espectacle “La volta al món en 80 cançons”, de Montse Navarro i Jordi Azagra, i que gira a l’entorn de les diferents cultures i els seus diferents estils musicals. El projecte ha esdevingut una experiència que cada any es repeteix en el municipi per la bona rebuda dels centres docents i de les famílies.

A l’estiu ja es comença a treballar en la temàtica i els arranjaments, i és al setembre quan es comença a treballar en les escoles amb els infants. El muntatge és una oportunitat per fer un projecte conjunt entre les escoles paretanes, i per les famílies representa un moment especial i emotiu que, amb els anys, s’ha anat consolidant.

L’espectacle CANTA Parets! pretén treballar els valors com la companyonia a través de la música i aplega unes 900 persones de públic.

Podeu veure més fotos al reportatge fotogràfic resum de la Festa Major d’Hivern 2019