CANTA Parets! Virtual 2021. Ja el tenim aquí!

Canta Parets! és un projecte iniciat l’any 2015 en el qual l’Escola Municipal de Música de Parets del Vallès proposa i coordina una gran cantata amb la integració i participació de totes les escoles d’infantil i primària del municipi.

Es tracta d’un projecte de poble en el qual es vol donar valor a la participació col·lectiva i alhora fomentar el gaudir de la música a través del cant.

Els nens i les nenes de P-5 dels col·legis de Parets participen cantant, i l’Escola Municipal de Música aporta la direcció i la coordinació del projecte, així com la música en directe a càrrec dels professors i les professores del centre.

L’Escola Municipal de Música vol agrair a tot el professorat dels col·legis de Parets. En aquesta edició han participat:

– Escola ACESCO.
– Col·legi Lluís Piquer.
– Col·legi Nostra Senyora de Montserrat.
– Escola Municipal Pau Vila.
– Escola Pompeu Fabra.
– Escola Vila Parietes.