CANTA Parets! 2023

Després de dos anys complicats a causa de la pandèmia per la Covid-19, enguany hem pogut reprendre el projecte CANTA Parets! amb normalitat, amb totes les nenes i nens de 5 anys cantant plegats i sense restriccions cap a les famílies pel nombre d’assistents a l’espectacle.

Un any més, al voltant de 200 nenes i nens d’Infantil 5, han contribuït a portar a terme l’espectacle CANTA Parets! al pavelló municipal d’esports de Parets del Vallès. Elles i ells han estat els encarregats de donar veu a la cantata “La volta al món en 80 cançons” acompanyats musicalment per professores, professors i alumnes de l’Escola Municipal de Música. L’espectacle, que ha tingut una durada d’uns 40 minuts, ha estat seguit per unes 800 persones entre familiars i amics. Aquesta és la 9a edició que es fa d’aquest projecte que, tot i la pandèmia, mai ha deixat d’estar present a la programació d’activitats de l’Escola Municipal de Música.

Podeu veure el reportatge fotogràfic clicant AQUÍ