CANTA Parets! 2020. Un nou èxit!

El passat divendres 24 de gener, coincidint amb l’inici de la Festa Major d’Hivern, els nens i nenes de P5 dels col·legis de Parets del Vallès van ser, un any més. els protagonistes al projecte CANTA Parets! impulsat, organitzat i coordinat per l’Escola Municipal de Música. Es tracta d’una activitat de poble que engloba a tots els centres de primària del municipi i que, coordinats per l’escola de música, s’encarreguen d’interpretar cada any una cantata que aplega a més de 200 cantaires. Enguany la cantata triada ha estat “Sentiments i emocions”, un recull de cançons que, lligades a un conte a mode de narració, expliquen aquells sentiments i emocions que ens envolten en el dia a dia com la felicitat, la vergonya, la por o el mal humor.

El concert es va fer al pavelló municipal d’esports donada la gran afluència de públic que genera aquest esdeveniment. Aquesta ha estat la sisena edició d’aquest projecte que es va iniciar l’any 2015.

Podeu veure el reportatge fotogràfic en aquest enllaç