Balanç positiu de la 16a SETMANA CULTURAL

Malgrat les inclemències del temps, la 16a SETMANA CULTURAL de l’escola municipal de música ha estat un any més una proposta de gaudi i participació per alumnes, professors/es i famílies per compartir estones musicals plegats. Tot i que la botifarrada es va haver d’ajornar a causa del mal temps, la resta d’activitats es van poder dur a terme. El taller de danses tradicionals, previst de fer-ho al parc, es va haver de fer a l’interior de l’auditori. Tot i els problemes d’espai, es va poder fer amb participació  d’alumnes i algunes mares que es van animar a ballar. Les activitats de dijous van poder-se fer sense problemes a l’exterior. El concert “Un orgue de gats” a càrrec dels alumnes d’iniciació amb acompanyament musical de professors del centre, va ser tot un èxit, tant per l’actuació dels petits com per l’assistència de públic. La resta d’activitats van comptar amb una bona participació i va tancar la jornada el concert de rock “Te’n recordes del vinils?” a càrrec de professors/es de l’escola de música. Un any més, alumnes, famílies i professors/es heu estat claus per a l’èxit d’aquesta setmana cultural. A tots i a totes, MOLTES GRÀCIES!!!