Audicions per a escolars 2013-14

audicio2Un curs més, amb l’inici del nou any 2014, tindrà lloc una nova edició de les “Audicions per a escolars” que des de l’escola municipal de música s’ofereix als alumnes de bressol, infantil i primària dels col•legis de Parets del Vallès.

Des de fa més de 20 anys, l’escola municipal de música porta a terme aquest projecte en el que diferents professors i professores d’instrument del centre, són els encarregats de posar música en viu a espectacles creats per ells mateixos amb continguts diferents segons les edats dels oients. La música dels Beatles, música tradicional o bandes sonores són algunes de les propostes que s’han dut a terme en aquestes sessions. Comptant sempre amb la implicació d’un públic entusiasta i participatiu en totes aquelles propostes en les que els músics els demanen col•laboració, aquestes sessions musicals esdevenen moments molt gratificants per a tothom. Enguany “La fada dels somnis” és la proposta pels alumnes de P-5 i 2n de primària i “Música i cinema” l’audició per alumnes de 4t i 6è de primària.