Audicions d’instrument com a cloenda del primer trimestre

Amb l’arribada de les festes nadalenques, els alumnes d’instrument de l’Escola Municipal de Música també han volgut posar unes notes musicals a través de les dues audicions que es faran el 18 i 20 de desembre a les 20.15h a l’auditori de l’escola. Alumnes representants de totes les especialitats instrumentals, tocaran en intervencions individuals o de petit format, al llarg d’aquests dos dies en els que les famílies podran sentir-los abans de les vacances de Nadal. Amb aquestes dues audicions, s’acomiada el primer trimestre del curs amb un balanç molt positiu de la feina feta. Els professors i professores de l’escola aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos a tots i totes MOLT BON NADAL!!!