Audicions de fi de curs

Els dies 14, 16 i 17 de juny han tingut lloc al parc la Linera les Audicions de fi de curs de l’Escola Municipal de Música. Al llarg de les tres sessions s’han pogut escoltar alumnes de totes les especialitats instrumentals del centre, així com les formacions de conjunts vocals i instrumentals. Aprofitant el magnífic espai que suposa estar dins del parc La Linera, les audicions es van fer a l’aire lliure. D’aquesta manera es posa punt i final a un curs complex, ple d’entrebancs a causa dels diferents tancaments per la Covid19 i les conseqüents classes telemàtiques, però que gràcies a la implicació dels alumnes, la col·laboració estreta de les famílies i la gran dedicació de les professores i professors de l’escola, s’han pogut aconseguir objectius i tancar el curs amb bons resultats. Enhorabona a tots i totes per la feina feta!!!