Audició dels alumnes de Bàsic 1

El passat dijous 20 de maig va tenir lloc l’audició dels alumnes de Bàsic 1, aquells que han començat l’aprenentatge de l’estudi d’un instrument aquest curs. Aquesta audició té un component de “bateig musical” ja que és la seva primera actuació davant del públic. En aquesta ocasió, i a causa de les restriccions per la pandèmia, es va fer al parc, a l’aire lliure, i va comptar amb un gran nombre de públic que va poder gaudir de diferents interpretacions al piano, guitarra, saxo, violí, flauta travessera i bateria. Tots van fer una fantàstica actuació!!!! Enhorabona a tots i totes joves músics!!!!