Audició de primavera

Coincidint amb el final del segon trimestre, els dies 9 i 11 d’abril s’han dut a terme les audicions públiques dels alumnes d’instrument a l’auditori del centre. Després de la participació a la Festa dels Instrumentistes, en aquesta ocasió cada alumne ha pogut mostrar davant del públic les peces que ha assolit en aquest segon període escolar. Dimarts van actuar els alumnes de piano, bateria i saxo i dijous els alumnes de guitarra, baix, violí, violoncel i flauta travessera. Com és habitual en aquest tipus d’actuacions, el públic assistent va poder sentir tot tipus d’estils, des de temes clàssics a peces de tall més modern.