Acte institucional en record de Sergi Mingote Moreno

L’Ajuntament de Parets del Vallès va organitzar un acte institucional en record de l’alpinista i exalcalde Sergi Mingote Moreno, que va perdre la vida el passat dissabte 16 de gener en un accident al cim del K2. L’acte va tenir lloc el dimecres, 20 de gener, a les 18 h, a la plaça de la Vila. Els representants de la família i de l’Ajuntament de Parets van fer parlaments acompanyats d’interpretacions musicals. Les peces van anar a càrrec del director de l’Escola Municipal de Música de Parets, Jordi Azagra; el director del Centre d’Estudis Musicals María Grever de Parets, Ernesto Briceño; Sílvia Rovira, presidenta de l’Associació Amics de l’Òpera del Vallès Oriental i Àlia Herrera, alumna de l’Escola Municipal de Música i membre de la coral junior.

L’acte es va retransmetre en directe al web parets.cat (www.parets.cat/acte-record-sergi-mingote) i a la pàgina de Facebook i al canal de YouTube de l’Ajuntament. Podeu veure l’acte sencer al següent enllaç: