Acomiadem el curs 2018-19 amb música!

El dimarts 18 i el dijous 20 de juny, van tenir lloc dues audicions d’alumnes a l’auditori de l’escola municipal de música. Després del concert celebrat al teatre Can Rajoler el passat 6 de juny, on van actuar les formacions grans amb la cloenda del Macro-Cor, aquests dos dies han estat actuacions individuals o de petit format de cambra les encarregades de posar el punt final a un curs ple d’activitats. Tots els professors i professores de l’escola us desitgem que gaudiu i descanseu aquest estiu (us ho heu guanyat) i agafeu forces perquè al setembre estigueu a punt per engegar un nou curs.

BON ESTIU A TOTHOM!!!