Acaba la 19a SETMANA CULTURAL

Del dimarts 15 al divendres 18 de maig, vam viure una nova edició de la SETMANA CULTURAL de l’Escola Municipal de Música de Parets. Tallers, activitats variades, concerts, així com la tradicional botifarrada al parc per a les famílies dels alumnes, van ser les experiències que van poder gaudir tothom que es va acostar durant aquests dies al Parc La Linera. Tot i la incertesa del temps, propi de la primavera, les activitats a l’aire lliure es van poder desenvolupar amb total normalitat i van tenir una participació notable.Com sempre, el propòsit de la Setmana Cultural és la d’estrebar llaços entre els alumnes, les seves famílies i el professorat de l’Escola Municipal de Música sempre al voltant d’activitats o tallers oberts a la participació amb un transfons musical. Gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració!

Aquí teniu una representació fotogràfica d’alguns dels moments viscuts

Podeu veure més fotografies clicant AQUÍ