Balanç positiu a la 15a Setmana Cultural

Un any més, la Setmana Cultural de l’escola municipal de música ha estat plena de tallers, activitats i concerts per a tothom. En la seva 15a edició, la varietat en l’oferta ha estat l’aspecte més important a destacar. Hi han hagut, des de tallers pels més petits centrats en compositors clàssics o en l’obra “Pere i el llop” de Prokofiev, fins a activitats obertes a tota la població com el concurs de sintonies de TV, el telèfon musical de iogurt  o les danses tradicionals catalanes amb música en directe a càrrec dels professors del centre. Els capvespres han estat amenitzats amb diferents concerts, com el de “música i cinema” a càrrec de professors del centre, el de l’orquestra de guitarres així com la presentació del CD “No tengas miedo” compost i arranjat pel professor de bateria de l’escola Javi Herrera. Totes aquestes activitats han configurat el ventall de propostes a les que han pogut assistir tant els alumnes del centre i les seves famílies com la població de Parets en general. A més a més, enguany el concert que anualment fan els alumnes d’iniciació musical, també es va incloure en els actes d’aquesta setmana cultural per qüestions de calendari, i van ser els encarregats de donar el tret de sortida al conjunt d’activitats. Dimecres es va fer la ja tradicional botifarrada en la que alumnes, famílies i professors/es tenen un punt de trobada al voltant d’un sopar de germanor. Un any més, agraïm a tots i totes la participació i col·laboració en la nostra/vostra setmana cultural.