18a Setmana Cultural

DSCN7007Enguany es compleixen 18 anys de la celebració de la Setmana Cultural a la nostra escola. Ens hem fet grans! Divuit edicions plenes d’activitats, música i participació de les famílies que, any rere any, ens acompanyeu, doneu suport i compartiu amb nosaltres aquestes jornades plenes d’il·lusió.

Aquest curs la setmana cultural ha tingut com a eix principal l’enregistrament del LipDub de la nostra escola tot i que, com altres cursos, també ha estat el marc excepcional pel concert de primavera dels alumnes d’iniciació, música a càrrec de professors i professores, tallers per a grans i petits, la botifarrada que ens permet compartir una estona de convivència a tota la comunitat educativa del nostre centre… En definitiva, un conjunt d’activitats que ens uneix i ens fa créixer als uns amb els altres. I què dir de la participació de pares i mares a l’enregistrament del lipdub? senzillament emocionant!! Gràcies a tots i totes i us esperem el proper curs amb més propostes i sobre tot, més música!