17a Festa dels Instrumentistes

dscn6879 dscn6878

Dimarts 21 de febrer de 2017 va tenir lloc la 17a FESTA DELS INSTRUMENTISTES, un espai per a la participació, tant d’alumnes com de les seves famílies, conjuntament amb el professorat del centre. Es tracta de compartir durant una tarda diferents moments per gaudir de la música de manera conjunta, convivint els alumnes d’instrument novells amb aquells que ja estan acabant els seus estudis musicals i, juntament amb els professors, preparar una peça que s’interpretarà davant dels pares a mode de petit concert. Per acabar la jornada, el públic també té ocasió de participar de la festa amb un instrument cassolà fet allà mateix i que, amb la participació dels professors i professores del centre, toquen plegats com a cloenda de la jornada.

A mitja tarda, es va fer un berenar conjunt a partir del concurs de pastissos i truites amb motius cassolans que, un any més, han estat espectaculars. A diferència d’altres cursos, enguany els guanyadors del concurs s’han anunciat al llarg de la festa i l’alcalde de Parets, Sergi Mingote, els ha fet entrega personalement del premi corresponent.

Aquest dia a més, l’alcalde de Parets va fer el lliurament dels diplomes als alumnes que havien acabat els seus estudis musicals durant els cursos 2014-15 o 2015-16.

Com cada any ha estat una gran festa, amb un propòsit didàctic clar i amb una participació d’alumnes i famílies extraordinària. Moltes gràcies a tots i totes per la vostra implicació amb la nostra escola!.

Podeu veure més fotos de la Festa en aquest enllaç