Nom de l'autor: admin

Pablo Picasso

Avui hem iniciat un nou tema a educació artística: Pablo Picasso. A través de l’aula de classroom, hem vist un vídeo sobre la seva biografia. Seguidament, per parelles, hem fet una comprensió  lectora en llengua castellana. Un cop acabada, l’hem traduit al català. Properament treballarem dibuix i qui sap si acabarem fent un Guernika!👨‍🎨👩‍🎨

Pablo Picasso Llegeix més »

FESTA DE L”ESCOLA

Avui hem celebrat la festa de la nostra Escola amb una bona caminada , plegats alumnes i famílies , pel camí cap a l’Oller del Mas. Després del bon paisatge, l’AFA ens ha obsequiat amb un esmorzar de síndria i pa amb xocolata. I a la tarda ens ho hem.passat molt bé amb els diferents

FESTA DE L”ESCOLA Llegeix més »

🎉 FESTA D’ESCOLA! 🎉

Famílies! Després d’una setmana de pluja, ahir ens va fer un dia esplèndid i vam poder celebrar la festa de l’escola. Tant a la sortida del matí a l’Oller del Mas com a les activitats de la tarda ens ho vam passar genial!! 😊 Us deixo l’enllaç on hem anat penjant totes les fotos de la jornada. 📸

🎉 FESTA D’ESCOLA! 🎉 Llegeix més »

La festa de l’escola

La festa de l’escola, celebrada divendres, és una festa compartida per tots els nivells del centre on es reforça la vida de l’escola com a comunitat. Al llarg del dia es van portar a terme diferents activitats: una caminada a l’Oller del Mas, on vam gaudir d’un esmorzar proporcionar per l’AFA. A la tarda, zumba, cars,

La festa de l’escola Llegeix més »

🎉 FESTA D’ESCOLA! 🎉

Famílies! Després d’una setmana de pluja, ahir ens va fer un dia esplèndid i vam poder celebrar la festa de l’escola. Tant a la sortida del matí a l’Oller del Mas com a les activitats de la tarda ens ho vam passar genial!! 😊 Us deixem l’enllaç on hem anat penjant totes les fotos de la jornada. 📸

🎉 FESTA D’ESCOLA! 🎉 Llegeix més »

Els músics de Bremen (EI5)

ELS MÚSICS DE BREMEN!!! Avui els nens i nenes de IE3, han representat l’obra de teatre “Els músics de Bremen” a l’escola. Tant les seves famílies com els companys i companyes de l’escola n’han pogut gaudir, i ho han fet d’allò més bé ! moltes felicitats a la classe de la Riera per l’actuació!!

Els músics de Bremen (EI5) Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut