MUNTANYA DEL DRAC

Una educació a l’altura del cor

L’Escola Muntanya del Drac és un centre públic situat a Manresa al barri del Xup d’una sola línia. La nostra missió és contribuir al desenvolupament i construcció de la societat, cuidant de l’educació i preparació de l’actiu més valuós pel futur d’un poble: els seus infants i adolescents, creant i fent possible un àmbit d’intercanvi de coneixements, col·laboració i convivència entre pares, educadors i institucions al servei de la societat.

L’escola Muntanya del Drac és una escola viva, oberta a la relació amb la cultura i la innovació. No ens conformem amb el que ja sabem. Tot està al servei de la millora educativa, és a dir, del creixement de cada alumne en el descobriment del món. Per això, som una escola arrelada al territori, que treballa amb l’alumne i amb l’entorn familiar, i que fa xarxa (comunitat d’aprenentatge). Acompanyant cada alumne en les seves necessitats, construint un verdader espai d’equitat i d’inclusió, on cadascú troba el seu lloc.

Volem una escola per a tots i tothom, on les activitats s’adeqüen a la diversitat que ens envolta.

Treballem en grups interactius a les àrees instrumentals amb diferents voluntaris que col·laboren a l’aula.

Ens organitzem en comissions mixtes de familiars i mestres per dur a terme les diferents activitats del centre i prendre decisions.

PANTALLA PRINICIPAL