Aprenem Anglès
Hola famílies! Aquesta setmana hem convidat el Jordi, el mestre d’anglès de l’escola perquè ens vingués ha explicar un conte en anglès. Ens ha fet molta il·lusió l’experiència i hem après un munt de paraules! Bon cap de setmana!
Hola famílies! Aquesta setmana hem convidat el Jordi, el mestre d’anglès de l’escola perquè ens vingués ha explicar un conte en anglès. Ens ha fet molta il·lusió l’experiència i hem après un munt de paraules! Bon cap de setmana!
Bona tarda! Aquesta setmana hem tingut l’última visita de la Piki. Primer de tot, hem repassat i li hem ensenyat els reptes que ens havia posat: llegir, inventar-nos alguna frase feta i buscar el significat d’un llistat de frases fetes. Hem aconseguit superar-los tots! Després, ens ha explicat el conte “Ens enlairem!” d’en Sean Taylor
DESPEDIM A LA PIKI! 📚 Llegeix més »
Avui hem anat a la platja i entre el bon temps que ha fet i la bona companyia…el dia ha estat immillorable.😎😃🏄♂️🏊🤽♀️ Hem jugat a la sorra, ens hem banyat, hem jugat… que més es pot demanar? Bon cap de setmana.
Sortida a la platja Llegeix més »
Avui al matí hem assajat la Dansa de l’Hort.Tot escoltant la música tranquil·la i suau de Yiruma i a ritme de la cançó “Kiss the rain ” , hem dramatitzant el creixement d’un hort que no tenia vida i uns infants van decidir fer créixer plantant raves, enciams i pastanagues. Cadascú al seu ritme ha
Bona tarda famílies! Avui Cicle Mitjà i Superior hem anat a la platja de Vilanova i la Geltrú a passar tot el dia. Ha fet un dia increïble per banyar-nos i jugar fins l’hora de dinar. Ens ho hem passat genial!
Sortida a Vilanova i la Geltrú Llegeix més »
Aquest divendres passat Cicle mitjà i Cicle superior hem anat a la platja de Vilanova i la Geltrú. Ha fet un dia increïble per banyar-nos i jugar a la platja. Després hem anat a una zona de pícnic amb ombres per dinar i jugar una estona abans de tornar a l’escola. Ens ho hem passat
SORTIDA A LA PLATJA Llegeix més »
Durant les estones de teixit d’aula, una de les activitats que estem fent és construir un esquelet amb els noms dels ossos. Avui el voliem acabar però a uns quants nens i nenes de la classe els hi ha vingut la idea de fer-li també els òrgans que hem estat estudiant últimament. Bona idea no?🥰🤪
Donem vida a Frankenstein Llegeix més »
Bon dia famílies! Ahir dimecres vam fer la sortida del projecte de teixit d’aula de 5è, on ens van ensenyar i presentar molts edificis modernistes del centre de Manresa. Moltes gràcies als nens i nenes de 5è, va ser un matí magnífic!
Sortida Teixit d’aula 5è Modernisme Llegeix més »
Aquest matí hem anat a veure l’espectacle “els músics de Bremen” , representat pels alumnes d’EI5. Ho han fet molt bé i han acabat l’obra amb una cançó molt maca!
Teatre d’educació infantil Llegeix més »
Aquest matí hem anat a veure l’obra de teatre “Els músics de Bremen” protagonitzada pels nens i nenes d’infantil. Ho han fet súper bé!
ELS MÚSICS DE BREMEN Llegeix més »