CURS 23-24

PUJA A LA MUNTANYA DEL DRAC PER PORTES OBERTES!

Ens plau convidar-vos a una visita especial a l’escola Muntanya del Drac el dissabte 2 de març de 10 a 13 hores. Aquesta visita serà una oportunitat única per conèixer més a fons el nostre centre educatiu i tot el que tenim per oferir als nostres alumnes.

Durant la visita, podreu explorar les nostres instal·lacions, conèixer als nostres mestres i conèixer més sobre el nostre enfocament educatiu. També tindreu l’oportunitat de veure les nostres aules i comprendre com integrarem la innovació i la creativitat en el procés d’aprenentatge dels vostres fills i filles.

Comptarem amb la presència i suport actiu de l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) que estaran presents per respondre preguntes, compartir les seves experiències i oferir informació sobre les activitats i esdeveniments organitzats per l’associació. Aquesta col·laboració amb l’AFA reforça el nostre compromís amb la participació activa dels pares i la construcció d’una comunitat escolar unida. La seva presència durant les portes obertes destaca la importància que atorguem a la col·laboració entre l’escola, els alumnes i les seves famílies.

Us informem també que durant la jornada, oferirem una xerrada informativa especial que començarà a les 11 hores. Aquesta sessió estarà dissenyada per proporcionar-vos una visió més profunda de la nostra metodologia d’ensenyament, qüestions pràctiques i com podeu involucrar-vos activament en la comunitat escolar,  i respondre a les vostres preguntes específiques.

Si esteu interessats en participar en aquesta visita a l’escola Muntanya del Drac, us preguem que confirmeu la vostra assistència trucant al 938752116 o enviant un correu electrònic a a8020012@xtec.cat abans del 26 de febrer.

Us hi esperem!

Equip de mestres de l’escola Muntanya del Drac

Bibliopati

Estem emocionats d’anunciar la inauguració de la Bibliopati, un espai de lectura que s’obrirà durant l’hora del pati els dilluns i els dimecres d’11 h a 11:30 h.
En aquest espai els infants poden trobar llibres per a totes les edats i interessos i llegir-los de manera autònoma… Llegeix més»

LA MONA

El passat divendres 22 de març els alumnes de cicle inicial vam celebrar la Pasqua fent, el pastís típic i tradicional d’aquestes dates.
Els alumnes, prèviament al dia de l’elaboració, van decidir… Llegeix més»

HÍPICA

Els nens i les nenes de la classe de la Granja (i3) vam fer la sortida del projecte d’aula a l’hípica «Joan Serra» de Salelles. Ens va rebre en Joan i ens va explicar com són els cavalls, què mengen, què els agrada fer i… Llegeix més»

PADRINS LECTORS

La lectura és un dels pilars de la nostra escola. Per això, ja fa uns quants cursos que realitzem amb èxit, el projecte de Padrins Lectors. Es tracta d’una activitat cooperativa que consisteix a fer que l’alumnat de Cicle Superior siguin padrins de lectura… Llegeix més»

Plataforma Legiland

Els alumnes de P5 estem molt engrescats amb la descoberta de la plataforma Legiland. Durant la setmana fem 30 minuts diaris de lectura, en fem d’individual, grupal i per part de la mestra. Ens agraden molt les històries policíaques i amb enigmes per descobrir. Us… Llegeix més»

CARNESTOLTES 2024

El divendres passat a l’escola Muntanya del Drac vam celebrar el Carnestoltes. Aquest any treballem com a eix transversal els Jocs Olímpics i cada classe va escollir un esport olímpic per fer-ne les disfresses: natació, hípica i tir amb arc, tenis, bàdminton, Judo, piragüisme, esquí… Llegeix més»

SORTIDA D’INFANTIL AL LAB

El dimecres 17 de gener, els alumnes d’I3, I4 i I5 vam fer una sortida al Lab de Manresa. Durant el matí vam fer dues activitats: primer vam poder investigar de manera lliure amb diferents propostes científiques: imants, rampes, balances, lupes, aula fosca,…; I després… Llegeix més»

El Projecte de la Piki

Els alumnes de 1r hem començat a participar en el projecte de la Piki per dinamitzar la lectura i l’escriptura, està organitzat des del pla educatiu d’entorn de l’Ajuntament de Manresa. Es tracta d’un treball previ a la visita de la Piki a l’aula, la… Llegeix més»

Teatre conservatori

Bona tarda famílies,
El dimecres 13 de desembre els alumnes d’infantil de l’escola van anar al teatre conservatori de Manresa a veure l’obra de teatre i dansa “quin és el meu nom?”, una obra musical, els va agradar molt i van gaudir moltíssim de l’espectacle!!
Un… Llegeix més»

Els passadissos de l’escola

Els passadissos de l’escola ressonen d’alegria i rialles mentre els nens i nenes de 3 anys es preparen per a les festes de Nadal.
Després d’unes setmanes d’adaptació, entre nervis, plors, pors i angoixes pel que es trobarien o farien, les seves cares reflecteixen la felicitat… Llegeix més»

TALLER D’ART

Avui us expliquem l’artista que estem treballant al taller d’art i les propostes que estem fent al llarg d’aquest primer trimestre.
Hem començat el curs treballant la Dolors Puigdemont. És una artista catalana que treballa les possibilitats del paper, les textures, la pintura, etc. Fa instal·lacions,… Llegeix més»

🎉 FESTA D’ESCOLA! 🎉

Famílies!
Després d’una setmana de pluja, ahir ens va fer un dia esplèndid i vam poder celebrar la festa de l’escola.
Tant a la sortida del matí a l’Oller del Mas com a les activitats de la tarda ens ho vam passar genial!! 😊
Us deixem l’Llegeix més»