El dia 9 de maig, ens hem reunit tota la comunitat educativa per celebrar la festa més nostrada, a l’IE Mas Rampinyo, el dia de la terra.
Petits, mitjans i grans han estat uns dies preparant diferents propostes per compartir amb les famílies en aquesta tarda tan especial.
El dia de la terra es respira un ambient peculiar, ja amb la primavera ben avançada, comencem a sentir la proximitat de l’estiu i les ganes de compartir a l’exterior moments únics.
A més a més, aquest any ha coincidit amb la presentació pública d’un espai màgic: el mandala. Just abans de l’exposició de projecte junts havíem tapat la paret que havia ocupat. Us havíem estat demanant fotografies en famílies durant les vacances. Com veieu a les imatges, ha estat una rehabilitació total de l’espai i, finalment, hem pogut gaudir del resultat final.
Si encara no heu portat la foto, no dubteu a fer-la arribar a la tutora de la vostra filla o fill.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |






