Dispositius digitals curs 2020-2021

Benvolguts/des famílies,
Tal i com us vam avançar a la nota informativa amb data 30 de juny, els dispositius digitals seran una eina de treball imprescindible pels alumnes a casa i a l’escola.

El centre compta amb material informàtic propi per desenvolupar la competència digital dels alumnes i cada any apostem per fer un increment i dotació de més recursos.

Degut a la situació viscuda en els últims mesos, on la necessitat ha estat la continuïtat dels aprenentatges de forma digital i tenint en compte que les instruccions del Departament orienten sobre la previsió de possibles escenaris d’aprenentatge virtual, des de l’escola recomanem a les famílies la necessitat que disposin de recursos digitals a casa.

És per aquest motiu que l’escola, aquests últims mesos , hem estat treballant per poder oferir-vos l’adquisició d’aquests recursos digitals a les famílies que estigueu interessades. Tot i així, cada família podrà valorar i adquirir la compra dels dispositius al lloc que creguin oportú.

3a Avaluació

Benvolgudes famílies.

Degut a la previsió de continuïtat de la situació de confinament com ja sabeu l’escola inicia aquest 3r Trimestre escolar amb el plantejament de treball en forma virtual i desenvolupant diferents aspectes més evolutius dels nostres infants. Aquesta avaluació es presenta formadora però també qualificadora, segons ens orienten des del Departament d’Educació.

Esperant que tots estigueu bé de salut, rebeu una cordial salutació i molts ànims per aquests dies que queden de confinament.

Adjuntem escrit que hem compartit als diferents mitjants de comunicació de l’escola.  Enllaç:

Continuitat aprenentatges 3a Avaluació

PLA D’ACCIÓ: CENTRES EDUCATIUS EN LÍNIA

Benvolgudes famílies,

Amb el desig que tots i totes estigueu bé en aquests moments tan difícils que estem vivint, US INFORMEM que seguint orientacions del Departament d’Educació, posem en marxa el pla d’acció: centres
educatius en línia per tal de facilitar l’aprenentatge en línia dels alumnes.

Adjunt teniu l’escrit que l’escola ha elaborat per saber que hem de fer per afegir-nos aquest pla.

Qualsevol consulta restem a la vostra disposició per correu de l’escola: a8019927@xtec.cat

Direcció

Enllaç CARTA PLA D’ACCIÓ:CENTRES EN LÍNIA

Tots connectats a Edvoice!!

Benvolguts/des famílies,
Us volem transmetre la necessitat d’estar connectats i pendents dels canals de comunicació amb l’escola (Edvoice, correu electrònic, Drive) per
tal de poder rebre tota la informació que us fem arribar amb la finalitat que els vostres fills i filles puguin continuar avançant i reforçant els seus
aprenentatges des de casa.

Per aquest motiu us adjuntem aquest escrit.

Esperem rebre els emails de totes les famílies que no tinguin activada la plataforma Edvoice.

DIrecció.

carta EDVOICE famílies