El 1r premi del Concurs de cartells de la festa Major per un alumne del Cubí!!

Benvolgudes families

El nostre alumne de 1r de primària, Christopher Pérez Jiménez és el guanyador del concurs de cartells de la festa Major de Sant Nicolau d’enguany.

Felicitats Christopher!!!

Així mateix en Mohamed Zarhouni i la Montse Bello Obrero han estat finalistes!!

Felicitats Mohamed i Montse!!!

Gràcies a tots/es per la vostra col.laboració. Endavant Cubí!!

Calendari Curs Escolar 2017-18

Benvolgudes famílies,

Ja us podem avançar el calendari escolar pel proper curs. Així mateix si alguna família necessita consultar la llista de llibres la teniu disponible dintre del menú d’aquesta web, a l’apartat -ESCOLA.

Festival Fi de Curs 2016-17

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu el dia 16 de juny a les 10h celebrem tots plegats al pavelló Germans Margall, el festival fi de curs d’enguany.

Els nens i nenes de l’escola estan preparant diferents dances per oferir-les a tots els pares i familiars presents.

Agraint per avançat la vostra col.laboració, esperem que ens acompanyeu aquest dia i poguem gaudir tots junts de l’ESCOLA.

Adjunt teniu el programa d’actuacions.

L’Escola

programa actuacionsprograma 1

II Marató Estalvi Energètic

Benvolgudes famílies, compartim amb vosaltres aquest vídeo editat per l’Ajuntament de Malgrat, relacionat amb la II marató d’estalvi energètic contra la pobresa energètica. La nostra escola, conjuntament amb altres 2 organismes públics ha participat enguany.
Moltes gràcies i tots i totes per la col·laboració i bona… Llegeix més»

XIII Certamen nacional de lectura en veu alta

La nostra escola ha participat el dia 29 de març al XIII Certamen de lectura Juvenil i Infantil,  al Centre Cultural del poble. Ens ha representat la Lucia Benito de 6è, que ha llegit molt bé!!!
Hem de felicitar-la pel seu esforç i col·laboració. Felicitats Lucia!!!
Compartim el vídeo del certamen editat pels alumnes de l’IES Ramón Turró.