STEAM A CICLE INICIAL

Els nens i nenes de Cicle Inicial (1r i 2n curs) han aplicat els coneixements adquirits amb el Projecte dels mitjans de transport i les màquines.

Hem escollit diferents activitats multidisciplinars, manipulatives i vivencials per estimular la creativitat, l’autonomia, la resolució de problemes i el treball en equip en el nostre alumnat com a punt final del projecte.

Han muntat un cotxe propulsat amb l’aire d’un globus, un helicòpter amb aterratge controlat i també han pogut crear màquines simples i comportes amb engranatges, politges…

GALERIA D’IMATGES

COM CORREN ELS COTXES! (VÍDEO)

EL CAMPIÓ DE LA CURSA! (VÍDEO)

Es tracta d’un aprenentatge pràctic i lúdic per fomentar les habilitats científiques i tecnològiques (STEAM) en els més petits.

Les sigles STEAM formen un acrònim en anglès que sorgeix de les paraules Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics).

Hem gaudit amb entusiasme aquestes jornades pràctiques en què hem posat a prova habilitats i aprenentatges molt diversos!