PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-21

Benvolgudes famílies,

Us informem que el període de preinscripció per al curs 2020/21 serà del 13 al 22 de maig.

La preinscripció es podrà presentar via telemàtica durant tot el període. Si ho feu d’aquesta manera, no cal venir a portar cap paper al centre.  Ens heu d’enviar el resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, al correu de l’escola. Nosaltres us contestarem justificant la recepció de la sol·licitud per tal que en tingueu constància.

El codi del nostre centre és 17002995.

Trobareu tota la informació sobre el procés de preinscripció a l’apartat de preinscripció del web “Estudiar a Catalunya”.

A partir del 19 i fins al 22 de maig, la preinscripció es podrà fer presencialment al centre. L’horari d’atenció serà de 10h a 13h i de 16h a 18h. Cal demanar cita prèvia mitjançant el correu electrònic b7002995@xtec.cat o trucant al telèfon 972700451 (a partir del dia 13 de maig de 10h a 13h i de 16h a 18h).

Quan vingueu a l’escola, cal fer-ho respectant totes les normes d’higiene i de seguretat:

• Recomanem que porteu mascareta i guants.
  • Veniu una sola persona.
  • Porteu la documentació necessària per poder-la fotocopiar o fotocopiada i si és possible, porteu la sol·licitud emplenada i signada des de casa.
  • En cas que us trobeu amb altres persones, mantingueu sempre la distància de dos metres.
  • No han d’acudir al centre persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament o que presentin símptomes compatibles amb el coronavirus; en aquest cas, podeu autoritzar per escrit a una altra persona per portar la sol·licitud i la documentació.

Podeu fer difusió d’aquesta informació a famílies interessades a preinscriure el seu fill/a a la nostra escola i que no tinguin germans al centre.

No dubteu a contactar amb nosaltres si teniu qualsevol dubte.

Salutacions i ànims per a tothom!

Cordialment,

Equip directiu de l’Escola Joan Maragall

Per més informació, podeu clicar els enllaços següents:

CARTELL INFORMATIU PREINSCRIPCIÓ CURS 2020/21

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA

La nostra adreça electrònica: b7002995@xtec.cat

El codi del nostre centre és 17002995

SOL.LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ

DOCUMENTS QUE CAL PRESENTAR.

MAPA ESCOLAR DE LA PREINSCRIPCIÓ 2020-21

LA NOSTRA ESCOLA PER DINS