Un mosso d’esquadra i una psicòloga del CAP ens han fet diferents xerrades per alertar-nos de les xarxes socials.
Per una banda, en Miquel, mosso d’esquadra, va fer una xerrada alertant de diferents situacions que fem a la nostra vida quotidiana que donem les nostres dades personals sense saber-ho i pot ser perillós.
L’Arantxa del CAP, ens va ajudar a veure que tot el que hi ha a les xarxes socials, no és cert, és a dir, hi ha molts filtres, moltes imatges i vídeos estan editats, etc.
Després va mostrar com pot afectar tot el que veiem a la nostra autoestima, i els nens i nenes van anar expressant les seves opinions. Finalment, van fer una dinàmica on cada nen/a va anotar el seu nom al mig d’un paper i els companys/es van anotar-li aspectes positius.
Aquestes dues xerrades ens han ajudat molt!







