VISITA DE L’AGENT CÍVIC

Un any més, l’Agent Cívic de l’Ajuntament de Ripoll visita l’alumnat de 2n curs per explicar-los les RUTES ESCOLARS SEGURES.

Amb aquesta xerrada els nens i nenes coneixen el funcionament de les rutes escolars i prenen consciència de la importància que té el seu comportament i els bons hàbits quan es va pel carrer a peu sol o acompanyat. També s’intenta promoure la mobilitat sostenible.

L’alumnat de la nostra escola té adjudicat el mocador verd amb la mascota de les rutes escolars, l’ARRI, que els acompanya en el camí a peu cap a l’escola a través de panells i fitons en diferents punts del poble. Alguns comerços estan adherits al projecte i fan suport, en cas de necessitat, als nens i nenes que van sols. Els podem identificar perquè tenen una enganxina de l’ARRI a la porta.

RIPOLL, CIUTAT EDUCADORA (Rutes escolars)

GALERIA D’IMATGES