Sobre rodes!

En motiu de “El dia mundial de l’activitat física” enguany el 6 d’abril. Durant la setmana del 24 al 30 d’abril l’escola va realitzar diverses activats amb diferents vehicles amb rodes: bicicletes amb pedals, bicicletes sense pedals, patinets de dos o tres rodes, etc

Sota el lema “Gaudeix la vida, posa’t en marxa” vam gaudir d’unes jornades d’activitat física diferents, dinàmiques i molt divertides.

Volem agrair a l’AFA la seva participació en les activitats realitzades a 5è i 6è, la sortida amb bici pel municipi fins al circuit del Centre de Tecnificació Esportiva l’Avellaneda.

També a l’alumnat i a les famílies del centre per participar massivament amb el material necessari per dur a terme les diferents activitats.

Aquí podreu trobar un petit  recull de fotogràfic