PROJECTE INTERDISCIPLINAR A CICLE SUPERIOR

PROTEGIM ELS NOSTRES MARS

Aquest mes de febrer, els alumnes de 5è i 6è, fem un projecte sobre la protecció dels nostres mars.

Objectius:

• Conèixer les característiques biològiques dels taurons i el seu estat de conservació.
  • Analitzar des de diferents perspectives socials les causes de regressió dels taurons i de les tortugues.
  • Sensibilitzar l’alumnat sobre la conservació del medi marí.
  • Conèixer el centre CRAM i la seva tasca envers el medi marí: conèixer les espècies i ecosistemes marins en perill d’extinció, les causes que els amenacen i les principals solucions individuals i col·lectives per a la recuperació i conservació de la biodiversitat marina.

Aquest projecte contribueix a desenvolupar les competències bàsiques dels alumnes, sobretot, a través de continguts de l’àrea de coneixement del medi natural i de l’àrea de coneixement del medi social i cultural. Concretament, en continguts dels blocs:

• El món dels éssers vius
  • L’entorn i la conservació
  • Aprendre a ser ciutadans responsables en un món global

I també, de l’àrea d’educació en valors socials i cívics:

• Pertinença i ciutadania.

Resultat d'imatges per a "MAR TAURO TORTUGA""

GALERIA D’IMATGES