PROJECTE A 6È: EL MEU COS ÉS UNA MÀQUINA?

Aquest curs els/les alumnes de 6è estem fent un projecte: la pregunta que ens plantegem és EL MEU COS ÉS UNA MÀQUINA.

A 6è B hem seguit aquests passos:

• Fer-nos preguntes i classificar-les
  • Crear un núvol de paraules sobre el tema.

• Triar una imatge entre totes les dibuixades per fer de logotip del projecte.
  • Fer un llistat de recursos.
  • Elaborar una línia del temps.
  • Fer un mapa conceptual a mesura que avançàvem.
  • Dividir-nos en grups amb un rol cadascun (secretari/a, material, portaveu, supervisor/a, capità/na)
  • Informar a les famílies (carta).
  • Participar de la xerrada de la mare de l’Aniol i de la llevadora.
  • Elaborar una caixa per grups on deixar el material de treball.
  • Treballar i exposar en grup la informació cercada sobre els subreptes de la pregunta principal.
  • Cada vegada que contestàvem una pregunta subrepte fèiem una activitat per evidenciar l’aprenentatge i avançava el globus.
  • Cada grup escollia com fer la seva evidència d’aprenentatge, però generalment com a classe coincidien i ho feien semblant o participaven de la mateixa evidència:
  • Fer un “minijo” del cos humà.
  • Crear un Padlet.
  • Generar Codis QR..
  • Lapbook.
  • També estan fent un connector gegant del cos humà (ossos i músculs) a la porta de la classe.
  • També, han après a programar amb les plaques croc&play i el robot Edison, per constatar les diferències entre màquines i persones.
  • Paral·lelament han après a utilitzar el Prezi, Power Point i Canva per fer presentacions.GALERIA D’IMATGES