Aquest curs els/les alumnes de 6è estem fent un projecte: la pregunta que ens plantegem és EL MEU COS ÉS UNA MÀQUINA.
A 6è B hem seguit aquests passos:
- Triar una imatge entre totes les dibuixades per fer de logotip del projecte.
- Fer un llistat de recursos.
- Elaborar una línia del temps.
- Fer un mapa conceptual a mesura que avançàvem.
- Dividir-nos en grups amb un rol cadascun (secretari/a, material, portaveu, supervisor/a, capità/na)
- Informar a les famílies (carta).
- Participar de la xerrada de la mare de l’Aniol i de la llevadora.
- Elaborar una caixa per grups on deixar el material de treball.
- Treballar i exposar en grup la informació cercada sobre els subreptes de la pregunta principal.
- Cada vegada que contestàvem una pregunta subrepte fèiem una activitat per evidenciar l’aprenentatge i avançava el globus.
- Cada grup escollia com fer la seva evidència d’aprenentatge, però generalment com a classe coincidien i ho feien semblant o participaven de la mateixa evidència:
- Fer un “minijo” del cos humà.
- Crear un Padlet.
- Generar Codis QR..
- Lapbook.
- També estan fent un connector gegant del cos humà (ossos i músculs) a la porta de la classe.
- També, han après a programar amb les plaques croc&play i el robot Edison, per constatar les diferències entre màquines i persones.
- Paral·lelament han après a utilitzar el Prezi, Power Point i Canva per fer presentacions.GALERIA D’IMATGES