PLA DE CONSUM DE FRUITA A L’ESCOLA

Un any més la nostra escola s’ha adherit al Pla de consum de fruita a les escoles per a l’alumnat d’Educació Primària i, enguany també  per als nens i nenes d’Educació Infantil.

Per millorar la salut cal menjar fruita i hortalisses en cada àpat, tant a casa com a l’escola. També és important tenir un estil de vida actiu: caminar, pujar escales, jugar, fer esport… i potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants.

Els objectius, del programa de fruita a l’escola, són:

• Oferir fruita gratuïta dins del centre escolar 1 setmana al mes.
  • Informar sobre els beneficis de pujar el consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, trets, producció, estacionalitat, etc.
  • Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Es pretén amb això afavorir la salut dels infants i promoure el seu consum.

GALERIA D’IMATGES PLA DE CONSUM DE LA FRUITA 2019/20

El calendari de fruites serà el següent:

Gener:  Mandarina (150 g/alumne), Poma Golden (180 g/alumne),  Pera Conference (180 g/alumne)

Febrer:  Plàtan (180 g/alumne), Pera Conference (180 g/alumne),  Taronja (200 g/alumne), Mandarina (150 g/alumne)

Març:  Poma Vermella/Bicolor (180 g/alumne), Taronja (200 g/alumne), Maduixot (120 g/alumne)

Abril:  Poma (180 g/alumne), Cirerol (80 g/alumne), Pera (180 g/alumne)

Maig: Albercoc (120 g/alumne), Nectarina (150 g/alumne), Pera addicional aportada per Afrucat (180 g/alumne)

Juny: Cirera (120 g/alumne), Préssec (150 g/alumne), Paraguaià (150 g/alumne)

Hi pot haver canvis de fruita entre els mesos del trimestre, sempre amb la finalitat d’aportar la màxima qualitat en les fruites que es reparteixen cada mes.