LABORATORI DE TRANSFORMACIÓ EDUCATIVA

L’Equip Impulsor del Programa d’Accelaració de la Transformació Educativa/Eines per al canvi (PAcTE) del nostre centre ens reunim periòdicament i anem elaborant un diari amb les reflexions i acords que sorgeixen arran de la participació en les sessions de formació/assessorament i els grups de discussió de la Xarxa Territorial.

En l´última trobada  del passat 10 de novembre, van reflexionar entorn la necessitat de definir cap a on volem anar, tenint en compte la realitat del nostre centre (alumnes, famílies, professorat i entorn).

El nostre propòsit és avançar en l’aplicació de metodologies actives i innovadores dins les aules; per tant, ens caldrà anar concretant els principis i les eines perquè el procés d’ensenyament aprenentatge a les aules sigui plenament competencial i centrat en l’alumne.

És per això que veiem necessari trobar més espais per al diàleg, la reflexió, el treball en equip i l’acompanyament entre docents a través de claustres pedagògics, per tal que tot el professorat s’impliqui en la transformació educativa.

AVANCEM TOTS JUNTS PAS A PAS!