Fem lectura compartida!

Des de la comissió de biblioteca de l’escola Joan Maragall  us proposem  dur a terme   una  estona de lectura compartida amb tots els i les  alumnes del centre.

L’activitat consisteix  en  gaudir dels llibres, mirant , llegint …   entre petits i grans . Per portar a terme aquesta activitat seria necessari que els alumnes de sisè ,cinquè, quart i tercer portin:  llibres  de casa contes il·lustrats, revistes divertides,  …  adequats als alumnes  amb qui hauran de compartir l’estona  es a dir amb nens i nenes de cicle Inicial i d’educació Infantil . Aquells nens o nenes que no tinguin  material podran utilitzar una selecció de llibres  de la biblioteca.

A ON ES REALITZA  LA LECTURA ? L’espai pot ser a les aules , al passadís  ( davant de cada classe ….) i si fa bo al pati.

Abans de realitzar l’ activitat els tutors reben una graella on s’informa de com queden repartits els grups.